Mitt senaste tillskott i trumfamiljen, Lilith Aurora. När jag såg att Henke delade ett inlägg om att hon va tillverkad så kände jag direkt att hon skulle komma till mig ![]()
![]()
![]()
Hon sjunger helt otroligt med en magisk klang som går på djupet. Att hon dessutom är något av det vackraste jag sett är ju bara en riktig bonus ![]()
![]()

